Chalet

Chalet

zondag 6 mei 2012

Restjes netjes

Het is helemaal geen lekker weer dus tuinieren zit er niet in.
Handwerken ook niet want daar heb ik geen zin in.
Toch maar iets opruimen dan.
Al vanaf de vakantie liggen mijn haakwerkjes en garens ongesorteerd en flink in de knoop in het mandje.
Daar heb ik wel vaker geen zin in blijkbaar.
Ik haal alle bollen uit de mand en rol ze netjes op. Ik haal zelfs drie grote bollen helemaal uit de knoop.
De restjes rol ik netjes op kaartjes zodat ze gesorteerd in een doos passen die daar speciaal al eeuwen geleden voor is aangeschaft.
Op de kaartjes schrijf ik de lengte van de katoen die er op zit. Heel handig, want veel beschrijvingen van kleine bloemetjes en versieringen geven aan hoeveel draadlengte je er voor nodig hebt!
Soms ben ik wel georganiseerd bezig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten