Chalet

Chalet

zaterdag 20 april 2013

Als een speer....

Op vrijdagavond haak ik vrolijk door en heb ik al snel de twee volgende patronen van de haakrol gehaakt.
Gelukkig zit de routine opgedaan met de gehaakte gordijnen en de gehaakte beddensprei uit het grijze verleden er nog steeds in!
Dat gaat lekker en het is bovendien prima te combineren -als je het patroon eenmaal onder de knie hebt- met een film op tv.
Ideaal voor mensen zoals ik die tijd tekort hebben en dus noodgedwongen altijd minimaal twee dingen tegelijk moeten doen.
Ik heb alleen het idee dat er met het ribbelpatroon toch iets niet klopt.
Op de foto ziet het er toch anders uit dan in de praktijk bij mij. Ik zit een half uur met mijn neus bijna in het beeldscherm en vergroot de foto met scrollen.
Ik weet het niet, maar ik doe toch echt wat er staat.
En ik vind het een leuk effect dus ik laat het gewoon zo!

1 opmerking:

  1. Weer een leuk nieuw project! Ik kom hier zelfs niet aan lezen toe...val na het diner steeds uitgeput in slaap ;-) Ontbijt om 7 uur, vertek naar begin wandeling 8 uur ...dan lopen tot 12 uur ... picknick lunch en dan nog anderhalf uur lopen...bij ongeveer 30 graden...

    BeantwoordenVerwijderen