Chalet

Chalet

maandag 11 augustus 2014

Voorraad wegwerken.


Plarn maken,  garen van plastic tasjes, is de ideale bezigheid als je lekker rustig buiten wilt zitten.
Je bent zo een hele middag zoet, als je, net als ik, nooit iets weg kunt gooien.
Zakken vol knisperende plastic tasje liggen bij mij nog in de berging.
Ik ga er een middagje voor zitten en heb de hele voorraad weggewerkt.


Ik sorteer nu echter ook op kleur en dikte, dat haakt straks veel makkelijker en ziet er ook mooier uit.
Het tuincentrum heeft bijvoorbeeld hele mooie groene tasjes. Die doe ik om en om met wit verbinden.
Ik heb zelfs de zakken van de kledingacties ervoor gebruiikt! Die zijn lekker dun en voornamelijk wit met een gekleurde opdruk. Alle bonte tasjes in primaire kleuren knip ik in repen en hussel ik meteen en een grote zak door elkaar voor een goed gemêleerd effect. Dan de repen blind uit de tas vissen en aan elkaar verbinden.
Maar pas op: alleen gebruikte tasjes, anders is het nog geen recycling!
Dat is nu dus mijn probleem: ik ben nu helemaal door mijn voorraad heen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten