Chalet

Chalet

vrijdag 19 september 2014

Ik ga op vakantie en ik neem mee...

een volgepropte auto!
Mijn echtgenoot zal de dag prijzen dat we een handbagage koffertje pakken, in de auto stappen en vertrekken.
Deze keer nog niet. Behalve de broodnodige planten uit verschillende tuinen in Nederland die graag willen emigreren naar zonniger oorden nemen we ook de nodige ongezonde vette diepvrieshap mee.



En natuurlijk allerlei handige en nuttige dingen die je gewoon nodig hebt.
Wat ik ook meeneem zijn twee quilts die ik voor vrienden en buren heb gemaakt en die ook al gaan emigreren.






De zonnebloemen vertrekken nog naar Zweden als het goed is.
De vlecht met bloemen gaat naar de buren omdat ze altijd voor ons klaar staan.
Ook de achterkantjes zijn de moeite van het foograferen waard.






Niets zo mooi om een quilt te fotograferen als een flinke ballustrade.
Voor het maken van allebei de quilts heb ik helemaal NIETS hoeven kopen, alles, tot en met de vulling en het naaigaren, had ik al in huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten