Chalet

Chalet

zaterdag 28 maart 2015

Hollandse stofjes maken schoon schip.

Mijn pannenlappen zijn versleten en vies dus ik wil ze weg gooien.
Maar dat kan natuurlijk pas als je nieuwe hebt.
En ik koop nooit nieuwe pannenlappen, want die heb je natuurlijk net zo vlot zelf even genaaid, gehaakt of geborduurd.
Inderdaad, zo denk ik er al zeker 10 jaar over dus er liggen geborduurde en gehaakte pannenlappen...maar niet afgemaakt natuurlijk!

Dat moet maar eens afgelopen zijn.
Ik ben bij het opruimen een en ander tegen gekomen, dus nu meteen en snel een set pannenlappen maken.
En dan kom ik ook placemats tegen, nog niet afgebiesd, hup, ook afwerken....en een tafelkleed, heel netjes gezoomd met een rand om er nog op te appliceren.....helemaal vergeten! Die komt van de week ook nog aan de beurt!
Overigens, ik hou eigenlijk helemaal niet zo van deze Hollandse stofjes, maar toen mijn broer net in Frankrijk woonde (zo'n 10 jaar geleden !!!)  leek dat een heel geslaagd idee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten