Chalet

Chalet

woensdag 14 december 2016

Flowers in her hair

Vanwege drukte thuis en op het werk komt het knutselen momenteel nogal in de knoei. En dat terwijl ik daar altijd erg veel energie uit haal.
Deze maand had ik in mijn agenda een dag vrij gehouden voor een knutseldagje. Ik was er erg aan toe.
Samen met Maya ging ik er een hele dag voor zitten.
Met de overschotten van Sinterklaas, koffie, thee en een lekkere lunch konden we ons de hele dag aan een workshop van Toni Burt wijden.





Eerst een ondergrond maken met collage, verf en inkt. Laptop bij de hand, filmpje volgen en af en toe stil zetten.
Dat is gewoon heel leuk om te doen.
Dan het gezichtje tekenen, nou ja, schets een beetje kopiëren, dat is voor mij al moeilijk genoeg!



Het resultaat valt niet tegen!
Dan de details en inkleuren, nog een stapje moeilijker.
Tenslotte de afwerking met bloemen in verf en in collage, dat gaat alweer beter.
Een gezellige en welbestede dag met een heel leuk resultaat!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten