Chalet

Chalet

dinsdag 3 september 2013

Maandag haakdag bijwerkdag

Even de haakrol bijwerken (de witte op de foto), er staat weer een nieuw patroon op van  Wieke.
Dan valt mijn oog ook weer op de oudere stekenlappen van het breien, ik heb er al eens eerder over geblogd in april dit jaar.
Ik krijg een idee, dus ik strijk de lappen even met stoom, het is tenslotte glanskatoen, dat doet ze vast goed. Jawel, dat frist ze echt heel erg op en ze gaan er zomaar weer van glanzen ook. Vooral het ajourbreiwerk komt nu veel beter tot zijn recht.
Dat inspireert mij dan weer om nu toch eindelijk die losse draadjes maar eens in te stoppen (de turquoise dus pas na bijna 30 jaar....) en ik ben wel heel erg tevreden over mijzelf!
De creme breilap rol ik op, lintje er omheen, en die kan mooi in de gang bij mijn nieuwe prikbord.
Ik ga ook meteen het patroon weer zoeken van de licht gele breilap. Daar ben ik in de patentsteek blijven hangen. (Geen wonder, want ik heb een hekel aan die steek...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten