Chalet

Chalet

zaterdag 21 september 2013

Mozaïek



Op deze pagina ben ik wel extra trots omdat ik het namelijk echt helemaal zelf heb bedacht.
(Tenzij iemand anders ergens anders wellicht dezelfde brainwave had, ik heb het in elk geval nergens gezien.)
Ik wilde altijd al mozaïeken en ik bedacht dat dat natuurlijk ook op een journal pagina prima kan.





Dus aan de slag met de verfstaaltjes, die zijn al mooi op kleur gesorteerd, knippen en plakken, heel veel gedoe trouwens. Die staaltjes plakken niet echt makkelijk.
Daarna heb ik de voegen nog ingekleurd en er natuurlijk van alles overheen gedaan. Copic markers lopen dus uit in combi met deze lijm, weer een ervaring rijker. Hopelijk onthou ik dat dan ook voor een volgende keer! Ik vrees echter dat het tzt een oja ervaring zal zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten