Chalet

Chalet

vrijdag 4 juli 2014

Dromen


Stuur mij een foto van het zwembad, zeg ik tegen mijn broer in Frankrijk, ik wil zien dat het nu echt blauw is en dat ik er daadwerkelijk in kan zwemmen als we op vakantie zijn. Dat ziet er aanlokkelijk uit, zo kom je wel in vakantiestemming!
Al tijden dromen we van een terras rond het zwembad in Frankrijk. Er is een terras, maar dat ligt gelijk met de bodem van het zwembad, dus daar zitten we nooit, dan kijk je tegen de zijkant van het zwembad omhoog. Nee, we willen een terras waar je zo kan zitten dat je met je voeten in het water kan bungelen!
Nu is dan het hout eindelijk besteld. Gaat het er dan toch van komen deze zomer? Worden dromen waar of blijven dromen bedrog?

1 opmerking:

  1. Wat zal dat mooi worden. Bij ons is het gemakkelijker, we hebben een heel meer in onze achtertuin... . Voor jullie wordt het weer hard werken zie ki

    BeantwoordenVerwijderen