Chalet

Chalet

maandag 28 juli 2014

Tasje




Best wel veel granny squares heb ik in mijn haakmand liggen. Maar waarvoor eigenlijk? Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij moest het een tasje worden......of iets anders.

Nu wordt het in elk geval een tasje!
24 granny's heb ik er voor nodig, dus ik zou uit mijn voorraadje nog wel een tasje kunnen maken!
Ik naai de granny's aan elkaar, dat vind ik er het mooiste uitzien, vanaf de achterkant en bij het naaien alleen de achterste lussen opnemen.
Wel heel veel draadjes om in te stoppen, gelukkig heb ik het grootste deel al meegehaakt!









Eerst doe ik het natuurlijk nog verkeerd en moet ik een rij er weer afhalen. Maar dan zit het hele zaakje toch correct in elkaar!
Ik gebruikte een schema om de granny's aan elkaar te maken dat ik via  Blij dat ik brei vond, heel erg gemakkelijk.




Dit moet het modelletje ongeveer worden, een voerinkje erin met een ritsvakje zou het helemaal afmaken, en gehaakte handvaten. Oeps, maar dan is het donkerblauwe garen op, slordig. Dat moet dus nog even wachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten