Chalet

Chalet

zondag 16 augustus 2015

Inventariseren, sorteren en nakijken

Op deze zondagmiddag regent het, dat zijn we niet meer gewend.
Dat komt goed uit want er moet een heleboel opgeruimd en nagekeken worden.
Zoals de badpakken van PSV Synchro Team Eindhoven. Wat een berg, en driekwart heb ik toch echt zelf gemaakt. Ik begin te tellen, maar ik ben de tel al snel kwijt.
Welke badpakken hebben we eigenlijk, welke beginnen toch wel te verslijten. Moeten er nog pailletten gerepareerd worden? Zijn er badpakken met vlekken?
Wat kunnen we komend seizoen gaan gebruiken of moeten er dan wat andere maten bijgemaakt worden?
Ik zoek alles bij elkaar, maak een inventarislijst met de maten en een lijst met kleine reparaties.




Dan gaat alles in transparante plastic dozen terug in de kast. Die is intussen ook eens goed opgeruimd en heeft weer genoeg ruimte.
Alle solo-badpakken kan ik nu zelfs ophangen, dat ziet er helemaal luxe uit!
Echt weggooien doe ik nog niets....de verkleurde en versleten badpakken doe ik nog even in een plastic tas onderin de kast, je weet tenslotte maar nooit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten