Chalet

Chalet

dinsdag 7 juni 2016

Leuk?

Vind je het eigenlijk nog wel leuk? Dat vraagt mijn echtgenoot als hij mij bij thuiskomst achter de naaimachine aantreft.
Die vraag stelde ik mezelf toevallig ook die dag. Gelukkig was het antwoord toch een volmondig JA!
Maar het was zo'n dag, waarop je twijfelt aan je eigen verstand als je voor de derde keer bandjes gedraaid hebt aangestikt, zo'n dag dat je tornmesje je beste vriend blijkt te zijn (dank je wel Hannie, voor dit enorm goede exemplaar!) zo'n dag dat je ziet aankomen dat je naald zo breekt en je dat dan toch laat gebeuren.
Zo'n dag dat ik mijn vaste wandeling heb afgezegd omdat ik badpakken klaar moest hebben. (en ik ook blij was dat ik dat had gedaan, want ik zat tot 19.00 uur aan de naaimachine!)
Zo'n dag dat het tropisch warm is, de tuin oerwoud-achtige vormen aan heeft genomen, maar ik dat allemaal tracht te negeren en gewoon doorga met naaien.
Maar okee, dan is het resultaat er ook naar, 2 gebroken naalden, 2 klossen garen, 4,5 meter lycra, 6 spoelen, en 50 meter elastiek verder (wie heeft in hemelsnaam al die bandjes bedacht, o ja, ik zelf onder andere...) en dan zijn de 10 combo badpakken klaar. De wedstrijd is aanstaande zaterdag, dus mooi op tijd!
Volgend jaar gewoon weer, toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten