Chalet

Chalet

zondag 29 mei 2016

Klimhortensia in volle glorie





Onze tuin gaat op de schop. Sinds die beslissing is gevallen doe ik er weinig meer aan om de wildernis in toom te houden. Maar als het weer mooi weer is kriebelt het toch en probeer ik her en der toch nog wat orde in de chaos te scheppen. Tenslotte duurt het nog minimaal een maand voordat  de tuinmannen aan de slag gaan.











De klimhortensia was altijd al een van mijn favorieten. En hij groeide gewoon al in de tuin toen we het huis kochten. Ik heb hem dus goed onderhouden en nu staat hij er weer op zijn mooist bij. Hij ruikt ook ontzettend lekker nu. Hij blijft aantrekkelijk tot ver in de winter, want de buitenste schutbladen van de bloemetjes blijven zitten als het hart met de kleine knopjes al lang is verdwenen.
Daarom heb ik ook aangegeven dat deze plant vooral moet blijven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten