Chalet

Chalet

woensdag 25 oktober 2017

Woensdag rustdag

Vandaag is het zeker in de zon heel warm. Ik heb nogal last van spierpijn na de oprit escapades van gisteren dus ik doe vandaag rustig aan.
Ik lees een boek lekker in de zon en eet een hapje.
Genoeg tijd om even te knuffelen met de poezen.
Piep houdt zich ook rustig op een mooie zonnige dag.
Lenny houdt meer van leven in de brouwerij, dus die balanceert over de balkonrand of vliegt de bomen in en uit.
Maar uiteindleijk ligt hij lekker onder mijn stoel op het terras bij het zwembad.
In de loop van de middag sjok ik nog een uur achter de grasmaaier om het gras, wat alsmaar blijft groeien met dit weer, in bedwang te houden.
Het badkamer meubel wordt opgehaald door Ruud en Damien, een hoop gesjouw en gezeul, en we beginnen met uitpakken... maar grote schrik: het is de verkeerde kleur. Dat is weer echt iets voor ons.... we bellen en gelukkig kunnen we nog ruilen. Goed dat we niet meteen de bestaande wastafel er af hebben gehaald!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten