Chalet

Chalet

dinsdag 1 april 2014

Een dinsdag met veel zon.


Als ik wakker wordt zie ik blauwe lucht! Wel waait het nog behoorlijk.
In de loop van de middag gaat de wind even liggen en is het T-shirt weer in de tuin.









We doen behoorlijk ons best, want Ruud maait alle gras in de hele tuin en ik ontdoe de helft van de moestuin van alle onkruid en haal de oude lavendel onder de perenboom weg.






 


De tuin ziet er meteen super goed uit.












De buurman bespaart mij een dag werk door het stuk grond om te ploegen waar ik nog een stuk bloemenweide op wil aanleggen.
Hij ploegt meteen alle restanten as van de brandstapel van gisteren er doorheen en op het eerste gezicht lijkt het ook meteen ge-egaliseerd. Maar dat zie ik dan morgen als ik in ga zaaien.








Ik doe nog wat kleine klusjes zoals de bloembakken opruimen en de rozen opbinden.
Voor het snoeien zagen ze er nog zo uit....






En dit is het nu !

Dit alles maakt dat wij ons erg tevreden voelen maar ook wel twee keer zo stijf als gisteren!
Tot slot kookt Ruud chinees en nemen we een ijsje toe, dat hebben we wel verdiend!

Ruud gaat voetbal kijken, misschien moet ik maar even gaan hobby-en....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten