Chalet

Chalet

dinsdag 1 april 2014

Nu al helemaal versleten!


Vandaag is het wederom grijs maar droog en de storm is gaan liggen.
Een dagje in de tuin werken en ik ben al compleet versleten, mijn voeten doen zeer, mijn rug doet zeer en ik ben zo stijf als een hark. Maar je hebt dan wel eer van je werk, want zo zag de heg tussen ons en de buren er eerst uit






en zo is ie nu!

Als je goed kijkt zie je ook op de eerste foto het hekje tussen de twee tuinen!

Ik heb wel een compleet bos versjouwd en de helft ervan versnipperd, zeker 20 braamstruiken er uit gesleurd en meteen in de brand gestoken, evenals de heg die we er gisteren al af zaagden.
De betere pyromanen weten dan ook van een enorme hoop tuinafval .................









en een lekker fikkie.........












een heel bescheiden ashoopje te maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten