Chalet

Chalet

vrijdag 6 mei 2016

De laatste dag alweer....

...want morgen gaan we weer naar huis.
Het waait nog steeds heel erg hard en de dag begint grijs en er vallen een paar drupjes regen. Geeft niks want we moeten toch boodschappen doen. Als we terug komen is het droog en wordt het zelfs gewoon weer zonnig.







Ik sloof me enorm uit om de laatste planten nog de grond in te krijgen. Dat wordt dus laat eten! Maar het lukt, op een paar zielige gevallen na, die ik niet kwijt kan omdat ik niet genoeg tijd heb om alles onkruidvruij te maken.








Vandaar ook de kunstgrepen met een laag tuinafval en houtsnippers...hopelijk werkt het en blijft datgene wat ik gepland heb in ieder geval een beetje onkruid vrij tot ik van de zomer weer verder kan met wieden!
















En dan zie ik dat ik ook nog net de eerste eigen oogst aan rabarber kan plukken en meenemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten