Chalet

Chalet

maandag 18 juli 2016

De tuin leegmaken



Donderdag gaat de tuin op de schop. Laatste kans dus om nog planten die de moeite waard zijn te redden . Ik heb ondertussen een grote bak vol planten die gaan emigreren naar Frankrijk. Daar kun je de inhoud van mijn tuin wel 10 keer kwijt. Uitgegraven met zoveel mogelijk wortels en soms gewoon de complete kluit, in de hoop dat ze deze kwelling toch gaan overleven.







De clematis kreeg ik er met een schepbeweging helemaal uit, onderaan afgeknipt, nu hangen de bloemen dus zonder wortels aan de muur!

De grote roze hortensia wil ik eerst ook uitgraven.
Dat plan geef ik op, hij is veel te groot en te oud dus weinig kans op redding. De bloemen knip ik er wel uit en die staan nu in een vaas te pronken.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten