Chalet

Chalet

woensdag 20 juli 2016

Laatste kans voor de buxus

Wat doe ik met die buxus? Eigenlijk vind ik alles zonde om weg te doen, ook in de tuin, en probeer ik meestal tegen beter weten in te redden wat er te redden valt. Even speel ik met de gedachte om de buxus heggetjes ook compleet uit te graven en in vuilniszakken ter zetten om mee naar Frankrijk te nemen.
Als ik zie hoe de zevenblad is opgerukt en zich tussen de buxus heeft genesteld, zie ik daar snel van af. De gedachte om zevenblad in de tuin in Frankrijk te introduceren levert me bijna nachtmerries op!
Even zoeken op internet levert op dat ik nu ook best kan stekken. Dat gaan we dus doen. De hele middag ben ik zoet met mijn buxus kwekerij!
Er staat nog voldoende, maar ik weet niet of ik nog een kistje ga vullen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten