Chalet

Chalet

vrijdag 19 augustus 2016

Opgeruimd

Voor het verjaardagsfeest moeten we nog erg hard werken om alles opgeruimd en schoon te krijgen en ook alle buffetgerechten moet op tijd klaargemaakt worden...en dat alles bij een temperatuur van ruim 32 graden. We moeten vlak voor de gasten komen dus echt nog dringend even zwemmen!





Ik vergeet natuurlijk foto's te maken van het buffet en de leuke lichtjes die ik in de bomen heb gehangen en van de geanimeerde gesprekken van de gasten. Het was te gezellig om daar aan te denken blijkbaar. Wel zijn er foto's van het opgeruimde terras en de ingang van het huis. (mm, nu binnen nog...)




De leuke bistrotafel met gietijzeren onderstel heb ik kapot gemaakt: bij het schoonmaken wilde ik het water er af laten lopen door hem schuin te houden. Maar daarvoor is hij een beetje te zwaar. Hij ging dus op zijn kant, op zijn kop en het graniten blad doormidden. Ik voelde me helemaal schuldig!






Zeggen die mannen hier: nou, opgeruimd staat netjes! Wij zijn er niet rouwig om. Nou, ik dus wel.
Na intern beraad besluiten we het onderstel toch een tweede kans te gunnen. Een derde eigenlijk, want het blad is al vervangen nadat, alweer ik, het brak in een poging de tafel te verplaatsen zo'n 10 jaar geleden. Het blad moet er aan geloven, daarop leeft mijn broer zich even uit met de bijl, het is zelfs nu het in twee stukken is gebroken namelijk nog niet te tillen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten