Chalet

Chalet

zondag 16 oktober 2016

Mooie dag

 
Zaterdag is een mooie herfstdag. Ik zie het vocht van het dak verdampen in de zon. De wolk in het dal verdwijnt al heel snel.
De rest van de dag is het zonnig, blauwe lucht, bijna 20 graden.





 


Tijd voor een ruistig dagje in de tuin. Het pampasgras staat er fantastisch bij.
Tussen de bedrijven door tref ik de voorbereidingen voor het eten met vrienden vanavond, bewerkelijke recepten uit een recent Lidl blad. Het is een experiment, normaal kook ik niet zo uitgebreid, maar tussendoor proeven belooft wat!















 In de tuin raap ik nog wat noten en fatsoeneer ik de bramen en de Japanse wijnbes.












Het eten blijkt ook bijzonder goed geslaagd, dus een gezellige avond en heerlijk gegeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten