Chalet

Chalet

donderdag 20 oktober 2016

Schilderen

Woensdag is het 's ochtends voor het eerst echt koud, zonnig maar nog geen 13 graden als ik rond een uur of 10 een rondje door de tuin draai.
Laagjes aantrekken dus. Ik begin in een fleecejas en t shirt met lange mouwen.
Ik blaas de brandstapel nieuw leven in om de laatste stukken half verbrand hout ook weg te werken.
Dan begin ik aan het boogje: overhangende takken afzagen met de kettingzaag, 3 takken en 3 keer de ketting er af, dat schiet lekker op.
De fleecjas is vervangen door een gewoon vest.
Dan kan ik gaan verven, ik verzamel roller, kwast, ladder en nog wat handige dingen en tegen die tijd kan het vest ook uit en worden de mouwen opgestroopt. Het is bijna 20 graden.
Het boogje wordt helemaal groen geverfd. Als ik klaar ben en op ga ruimen is het bijna 5 uur, de zon is weg en het koelt snel af, vest weer aan dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten