Chalet

Chalet

donderdag 7 november 2013

Donderdag 7 november 2013

Gisteren aten we heerlijk bij vrienden en vanaf dat moment was het droog .
Toen we terug kwamen was de lucht helemaal helder en er stonden heel veel sterren.
Die bestuderen we dus nog even door de telescoop en we zien ook nog een vallende ster!
Vanochtend was het weer stralend mooi weer. Zo mooi dat ik buiten op de veranda in een shirt met korte mouwen en mijn zonnebril op mijn ontbijtje kan nuttigen. In de loop van de dag wordt het zelfs 20 graden. Jammer dat ik net gisteren de kussens opgeborgen heb!
Later haal ik nog wat onkruid weg in de moestuin en maai ik het gras.
Ruud slaat de boompaal in de grond voor de broodnodige ondersteuning van de perzikboom dus die staat weer recht.
Alleen vergeet ik daar wel een foto van te maken, Dat moet dus morgen.
De avondmaaltijd is Italiaans vandaag, huisgemaakte pizza en mascarpone toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten