Chalet

Chalet

woensdag 6 november 2013

Woensdag 6 november 2013



Het regent gestaag door, echt de hele dag, dus overal staan plassen en alles is kletsnat. Het is niet echt koud, want de buitenthermometer geeft nog 15 graden aan.
Ik blijf dus zorgvuldig binnen en doe nog wat huishoudelijke klussen. Ik werk een afwas weg en gooi de hoezen van de tuinkussens in de was, dan kunnen die opgeruimd worden voor de winter.
Ondertussen ruim ik de verbouwde bijkeuken op en neem ik het toilet onderhanden.





















Dan kan ik nog even rommelen met een handwerkje, want ik had de Nederlandse versie van nummer 31 van het tijdschrift  Mollie Makes meegenomen en daar zat een haakpatroontje met garen bij. Even uitproberen dus. Vanavond gaan we bij vrienden eten dus ik hoef niet te koken dus ik heb alle tijd..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten