Chalet

Chalet

zondag 3 november 2013

Zondag 3 november 2013

Vandaag echt een luie zondag: vannacht is het gaan regenen, vandaag is het bewolkt met af en toe zon of wat regen.
De tuin moet dus wachten.
Om bij te komen van de inspanningen van de afgelopen week en om hopelijk van de spierpijn af te komen las ik een rustig dagje in.
Gina ligt intussen lui op tafel in een mandje, past precies.



Ach ja, er is nog een stapel afwas, er kan natuurlijk gestofzuigd en de ramen zien er ook niet uit. 
Dan heb ik wel een kopje koffie met appeltaart verdiend en heb ik zin om met de pailletten aan de slag te gaan.
Piep houdt mijn werk in de gaten, gisteren ging hij nog midden op het dienblad staan, tussen de spelden en de pailletten, nu weet hij beter.

 Ik heb inspiratie, het badpak wordt zoals ik het me voorgesteld heb en ik ben zelfs zo enthousiast dat ik een stukje uithaal van eerder deze week omdat ik nu een beter idee heb.
Veel gekker moet het echter niet worden!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten