Chalet

Chalet

zaterdag 2 november 2013

Zaterdag 2 november 2013

De dag begon grijzig, maar al snel brak de zon door en werd het 20 graden.
Dat is dus in T shirt met korte mouwen in de tuin aan het werk.
Eerst het nieuwe uitzicht bewonderen, het lijkt wel of het lichter is nu de heg er uit is.






Ik kan weer over de heg heen kijken en zie de vijver van de buurman met forellen.










Er liggen nog twee enorme hopen afgeknipte heg, en dan is nog niet eens de helft van de heg gedaan!
Volgende week vrijdag komen de tuinmannen weer.
Wij gaan toch weer een en ander verbranden, want ik haal nog het nodige onkruid her en der vandaan.
Ook halen we wat opdringerige vlieren en laag hangende dennenakken weg.


De shredder kan ook weer aan het werk. Ik heb ondertussen zoveel houtsnippers dat ik besluit het pad onder het boogje van een flinke laag te voorzien.
Vroeger lag hier grind maar dat is allemaal weggespoelt na een enorme regenbui met een landverschuiving een jaar of 4 geleden.
Dat loopt lekker zacht en ziet er meteen veel aangekleder uit!
Dan zijn we compleet uitgeput en is de zon onder aan het gaan.
Tijd voor een lekkere maaltijd en eindelijk ook appeltaart bakken, want ik vond vandaag nog de echt allerlaatste appels aan de boom achter het zwembad.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten