Chalet

Chalet

maandag 15 oktober 2012

Knutselen met Gina




Zondagavond wil Gina per se boven op mijn knipsels liggen.
Als ik aan tafel ga zitten om te plakken en te knippen moet ze daar weer bovenop liggen.
Gina, je helpt niet!
Uiteindelijk neemt ze genoegen met een krant die ik ook gebruikt heb.





Ik werk wat oude tijdschriften weg: leuke afbeeldingen worden er uit gescheurd, de rest gaat bij het oud papier.
Ik maak 3 pagina's in mijn boekje: een met stromende regen - hoe toepasselijk, want het giet nog de hele avond -








een met afbeeldingen en tekst uit een Frans tijdschrift over Frida Kahloo















en een roze rode. Daar kan ik nog uitgebreid op doedelen met mijn rode stift.
mmmmm, om de een of andere reden zet de blog de foto's op zijn kant, terwijl ik ze toch echt horizontaal heb gemaakt!
Wonderlijk, misschien kom ik er nog achter wat ik daar aan kan doen maar nu even niet!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten