Chalet

Chalet

zondag 14 oktober 2012

Welkom thuis

Zaterdagochtend vlieg ik met mijn broer naar Frankrijk.
We landen in Carcassonne met stralend mooi weer en bij het naar buitengaan komen we precies Evert nog tegen. Hij gaat naar Nederland met het vliegtuig waar wij zojuist uit zijn gekomen en wij gaan met zijn auto naar huis. Onderweg eerst nog even de nodige boodschappen inslaan, zodat we er even tegen komen. En dan zijn we weer thuis;
de poezen zijn helemaal blij dat ze ons zien.
En wat een verrassing: de vrienden die voor de poezen hebben gezorgd hebben ook de woonkamer gefatsoeneerd en bloemen neergezet.
Dat is pas echt welkom thuis!
We kunnen nog even heerlijk in de zon zitten en 's avonds neem ik een van mijn onafgemaakte handwerkjes onder handen, een vest wat al een heel eind gevorderd was.
Ik brei het laatste stuk aan de mouwen en dan is ie klaar om in elkaar gezet te worden.

1 opmerking: