Chalet

Chalet

maandag 4 april 2016

Maandag : wasdag.





Gelukkig is het goed weer als ik wakker wordt.









Op de bank ligt Piep lekker te slapen.














Gina geeft de voorkeur aan de muismat. Denkt ze misschien dat ie gemaakt is van muis?
Of dat er ook muizen bijkomen liggen?






Na het ontbijt kan ik dus in de tuin aan de slag.
Twee kruiwagens vol brandnetels haal ik her en der weg en ik schat in dat er dat deze week nog wel een paar worden.
De border tegenover het huis begint er al weer presentabel uit te zien. Zo ook die langs de oprit.
De technische mannen vertrekken naar Castres voor de nodige klusboodschappen en de medicijnen.


Ik blijf met de andere schoonzoon thuis en we zetten de kettingzaag aan het werk.
Binnen no time vellen we een te groot geworden conifeer, een oude appelboom die bij het zwembad in de weg staat, een cypres die maar aan een kant takken wil krijgen en we halen twee dode takken uit de pruimenboom. Als je eenmaal bezig bent kun je gewoon niet meer stoppen.
Ondertussen betrekt de lucht en gaat het zo mogelijk nog veel harder waaien. We trekken ons dus terug naar binnen en doen nog wat nuttige dingen, zoals dus de was.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten